Spolupráce s PSN se v příští sezóně posune na vyšší úroveň

Společnost PSN, prodloužila své sponzorství i do další sezóny. Spolupráci si pochvaluje i střešovický generální manažer Jakub Menhart.

Pražská správa nemovitostí je sponzorem Tatranu již pět let a ani v příští sezóně tomu nebude jinak. PSN se navíc poprvé představí jako hlavní střešovický partner.

Oboustranně výhodná smlouva nese své ovoce a není tudíž důvod spolupráci neprodloužit. Kromě toho, že logo společnosti zdobí střešovické dresy nebo mantinely, několikrát do roka je PSN partnerem vybraného superligového či extraligového utkání. V sezóně 2019/2020 bylo dokonce takové utkání oceněno jako nejlepší partnerská aktivace v lize od sportovní marketingové agentury RAUL!.

Tatranu se ve spolupráci s PSN podařilo do haly přivést opravdu veliké množství diváků a doufáme, že tato čísla budou jen stoupat.

Komentář generálního manažera Jakuba Menharta: „Jsem velmi potěšen, že jsme s naším klíčovým partnerem prodloužili spolupráci o další dva roky a především jsme posunuli naší kooperaci na vyšší úroveň. PSN se přesune v nové sezóně z pozice partnera na místo hlavního partnera. Rád bych tímto poděkoval za všechny benefity, které spolupráce přináší a pevně věřím, že nadále budeme společnými silami vytvářet pevné pouto mezi PSN a Tatranem.“

Foto z předání klubového vozu ředitelem rezidenčních projektů PSN panem Padevětem.

Více informací o společnosti PSN naleznete na stránkách partnera: https://www.psn.cz/