Střešovický marketing povede nový manažer Martin Šindelář.

Ve výběru nového marketingového manažera vsadil generální manažer Jakub Menhart na koně z tatranských řad. Martina Šindeláře jsme se zeptali na pár otázek, stejně tak si můžete přečíst vyjádření Jakuba Menharta.

Martina Šindeláře znáte pravděpodobně spíše z herní plochy. Nově však bude mít pod taktovkou i tatranský marketing, kde nahradí Tomáše Fibigera, který musel ze zdravotních důvodů svůj pracovní poměr ukončit a vydat se v tomto ohledu jiným směrem. Martinovi byl tatranský marketing svěřen na základě jeho předešlých zkušeností a nadšení, které pro práci projevil. O jeho zkušenostech a představách si můžete přečíst níže.

Martine, jak se zrodila myšlenka, že právě ty budeš novým tatranským marketingovým manažerem? Byl jsi rozhodnutý hned, že se výzvě postavíš?

„Počáteční myšlenka přišla od generálního manažera Jakuba Menharta. Před několika dny mě oslovil s prosbou o pomoc, vzhledem k situaci, která na pozici marketingového manažera nastala. Své rozhodnutí jsem dost zvažoval, protože jsem v posledním ročníku VŠ, a tak mě čekají časově náročnější povinnosti. I navzdory tomu jsem se rozhodl své vzdělání a zkušenosti prohloubit touto skvělou příležitosti.“

Jaké jsou tvoje předpoklady pro tuto pozici?

„Jak jsem již zmiňoval výše, jsem studentem VŠ a to v oboru marketing a brand managment. Během mého studia jsem stihl nasbírat poměrně dost zkušeností. Ty první ve spolupráci s Florbalem Znojmo pro které jsem tvořil grafický obsah na sociální sítě. Po určité době jsem se dostal k dalším klientům, pro které jsem zpracovával grafické práce. Protože jsem studentem marketingu, rozhodl jsem se vzdělání prohloubit praxí v oboru. To se mi povedlo v marketingovém oddělení firmy LAUFEN CZ, kde jsem tři čtvrtě roku pracoval.“

Máš už teď nějakou vizi?

„Lhal bych, kdybych řekl, že ne. Ale v první radě se musím sžít s chodem klubu a poté můžu začít plánovat jednotlivé kroky k protnutí mé a tatranské vize z pohledu marketingu. Tatran chci přiblížit moderním trendům v oblasti sociálních sítích. S tím se pojí oživení jednotného vizuálního stylu a vytvoření kampaní do nového roku. Zdokonalit chci také komunikaci s partnery, kteří jsou pro nás velice důležití. Vzhledem k velikosti klubu mě čeká spousta práce, na kterou se těším a už se nemůžu dočkat nových výzev.“

 

 

Vyjádření generálního manažera Jakuba MenhartaJsem rád, že se nám Martina podařilo začlenit do našeho týmu. Rádi bychom se v oblasti marketingu posunuli kupředu a Martin projevil velký zájem, nadšení a elán do práce. Myslím si, že Tatran produkuje kvalitní obsah a potřebujeme ještě lepší komunikaci směrem k rodičům, partnerům a celé florbalové komunitě. To je primární úkol a cíl Šindyho. Děkujeme Tofimu za jeho práci a přejeme mu co nejrychlejší uzdravení.“